.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو خواهر قرباني تجاوز شوهرخاله

شمال نیوز: دو خواهر كه با ترفند رمالي از سوي شوهرخاله‌شان مورد تجاوز قرار گرفته بودند در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران، چشم در چشم او انداختند و به بيان جزييات ماجرا پرداختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، آنها دو خواهر ٢١ و ١٧ ساله هستند كه دو سال پيش در دام شوهرخاله‌شان افتادند. او مردي ٣٠ ساله است كه با وجود اعتراف به اتهامات خود در بازجويي‌ها، در جلسه دادگاه به انكار روي آورد و گفت هيچ جرمي مرتكب نشده است. او علاوه بر اتهام تجاوز به آدم‌ربايي، كلاهبرداري و جعل سند نيز متهم شده است. اصرار متهم به انكار اتهاماتش در حالي است كه گزارش پزشكي قانوني تجاوز را تاييد كرده و براساس اسناد و مدارك موجود آنها قرباني نقشه شوم شوهرخاله خود شده‌اند.


پرونده آنها روز گذشته در شعبه هشتم به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور مستشاري ديگر مورد بررسي قرار گرفت. سنگيني اتهام تجاوز به دو خواهر باعث شد تا جلسه به شكل غيرعلني برگزار شود. در تمام دو ساعتي كه قضات به بررسي پرونده مشغول بودند، مادر جوان و مضطرب دو شاكي، سربر در شعبه هشتم گذاشته و سعي مي‌كرد مسير رسيدگي به پرونده را حدس بزند.


پس از پايان جلسه رسيدگي به پرونده، قاضي حسين اصغرزاده در شرح جزييات آن گفت: «سه سال پيش دختر ٢١ ساله‌اي قصد داشت از نامزدش جدا شود. او كه نمي‌خواست ديگران متوجه ارتباطش در زمان نامزدي شوند، از خاله‌اش كمك خواست. او هم موضوع را به شوهرش – متهم – گفت. از اينجا نقشه تجاوز با ترفند رمالي به ذهن متهم رسيد. او از شاكي خواست به پزشكي قانوني مراجعه كند و گواهي بگيرد. سپس با جعل گواهي موفق شدند به راحتي طلاق دختر از نامزدش را بگيرند اما متهم حالا از مشكل جسمي دختر و ترس او از بي‌آبرويي باخبر شده بود.»


متهم براي سوءاستفاده از دختر جوان، مدعي شده بود مي‌تواند با رمالي، مشكل جسمي او را حل كند. رييس شعبه هشتم با بيان اين موضوع ادامه داد: «روز حادثه، متهم، شاكي را به خانه‌شان دعوت كرد. او علاوه بر دختر به همسر و پسر چهارساله‌اش، نوشيدني مسموم به قرص خواب‌آور بسيار قوي خوراند به نحوي كه آنها به خواب عميق فرو رفتند. سپس در شرايطي كه دختر بي‌اراده شده بود، او را مورد تجاوز قرار داد. شاكي كه صبح روز بعد متوجه اين موضوع شده بود به متهم اعتراض كرد اما او مدعي شد اجنه او را آزار داده‌اند و اين كار باعث بهبودش مي‌شود.»


متهم كه در كمال ناباوري موفق شده بود شاكي را گمراه كند، او را چهار بار ديگر نيز مورد تجاوز قرار داد. اما نقشه او در ادامه دامان خواهر كوچك‌تر شاكي را نيز گرفت: «سوءاستفاده متهم ادامه داشت تا اينكه خواهر كوچك شاكي به مدت يك روز از خانه فرار كرد. متهم وقتي از موضوع باخبر شد او را به خانه‌اش كشاند و با بهانه كشف انگيزه فرار دختر ١٧ ساله از طريق رمالي، او را نيز با شيوه قبلي مورد آزار و اذيت قرار داد.»


دختر نوجوان كه دوبار مورد تجاوز شوهرخاله‌اش قرار گرفته بود پس از برگشتن به خانه، تهديد‌هاي او را ناديده گرفت و موضوع را با خواهر بزرگش – شاكي اول – در ميان گذاشت. اقدامي كه هر دوي آنها را به پليس آگاهي كشاند و پرونده‌اي قطور براي متهم گشود. شوهرخاله متجاوز پس از دستگيري از سوي پليس، اتهام تجاوز به دو خواهر را گردن گرفت و به اين ترتيب پرونده براي صدور حكم به شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. با اين حال روز گذشته، او در مقابل دو خواهر شاكي و قضات دادگاه به انكار روي آورد. به گفته قاضي اصغرزاده، متهم علاوه بر تجاوز به جرايم آدم‌ربايي در تنكابن، كلاهبرداري ٢٣ ميليون توماني از پدرزن و جعل سند نيز متهم شده است.


رييس شعبه هشتم در پايان از شهروندان به ويژه زنان خواست تا اجازه سوءاستفاده از اعتقادات‌شان را به ديگران ندهند. او با اشاره به پيشرفت‌هاي علمي از آنها خواست تا مسائل خود را با كمك پزشكان حل كنند و به رمالان كه دنبال فرصتي براي استفاده از ناآگاهي ديگران هستند اطمينان نكنند.


سلامت نیوز: دو خواهر قرباني تجاوز شوهرخاله


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.787 seconds.